Noordernieuws
Image default
Groningen

Badkamer in brand in Bellingwolde

Bellingwolde – Aan de Blijhamsterweg in Bellingwolde is donderdagmiddag brand uitgebroken in een badkamer van een woning.


De brand ontstond in een spot aan het plafond. De brandweer heeft een deel van het plafond verwijderd en ervoor gezorgd dat de brand uit was. De bewoners hebben voor aankomst van de brandweer een kooi met vogels naar buiten getild. De vogels zijn hierdoor ongedeerd. De oorzaak van de brand is naar alle waarschijnlijkheid kortsluiting in de spot.

Dit kan u ook interesseren:

Kerende automobilist botst met achterligger in Groningen

©Noordernieuws

Marechaussee pakt duo met veel geld en hasj op zak

©Noordernieuws

Inbreker pleegt inbraak in politiebureau Haren

Dennis Oevering

Vier gewonden bij ongeval in Eemshaven

LET OP! Oost-Europese mannen bedelen in de stad Groningen

Dennis Oevering

Brand op voedersilo aardappelverwerker Rixona

©Noordernieuws
error: Deze content is beveiligd!